enflasyon emeklilik ötv döviz akp chp mhp
DOLAR
7,4642
EURO
9,0240
ALTIN
438,14
BIST
1.524
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Yoğun Kar Yağışlı
2°C
İstanbul
2°C
Yoğun Kar Yağışlı
Pazartesi Kar Yağışlı
3°C
Salı Çok Bulutlu
5°C
Çarşamba Çok Bulutlu
7°C
Perşembe Az Bulutlu
10°C
film izle hd film seyret totobo pdf indir wordpress tema indir

2020 yılında 3 kat büyüme ile rekor kırdı

17 farklı sektörden 300’den fazla marka ile çalışma deneyimine sahip  MODD/group, 10.yılı olan 2020 yılını, pandemiye rağmen 3 kat büyümeyle …

2020 yılında 3 kat büyüme ile rekor kırdı
30.12.2020
A+
A-

17 farklı sektörden 300’den fazla marka ile çalışma deneyimine sahip  MODD/group, 10.yılı olan 2020 yılını, pandemiye rağmen 3 kat büyümeyle kapattı. 2021’de agresif büyümeye odaklanacak şirket, yeni yılda da markaların pazarlama faaliyetlerinde önemli çözüm ortağı olacak.

 

Kreatif reklam ajansı, girişimcilik ve gayrimenkul pazarlama alanlarında faaliyet gösteren MODD/group, 10.yılı olan 2020’de hacmini 3 kat büyütmeyi başardı.  Salgının tüm dünya ekonomilerini etkilediği ve şirketlerin büyük oranda küçülmeye gittiği 2020 yılında, dijitalleşmenin önemini fırsat bilen MODD/group, bünyesindeki ana faaliyet alanı olan kreatif reklam ajansının yanı sıra,  2020’nin başında hayata geçirdiği gayrimenkul proje pazarlama şirketi ve emlak danışmanlık platformu olan Projeskop girişimi ile ekip sayısını 2 kat artırarak, 59 kişiye ulaştı. 2020’yi değerlendiren MODD Group CEO’su Cem Has, “Dijital dünyada tüm rakiplerimizden bir adım önde hareket etmeye çalışıyoruz. Sabırla, acele ve zamansız kararlar vermeden, bildiğimiz işte daha iyi olmayı hedefleyerek dijital adaptasyonumuzu 2020’den önce geliştirdik. Bu yüzden pandemide pozitif ayrışmayı başaran ender şirketlerden birisi olduk.  Son dönemde ilaç, eğitim, sağlık, otomotiv, perakende ve inşaat gibi sektörlerden önemli markalar ile anlaşmalara imza attık. Bu yıl özellikle e-ticaret ve sosyal mecralarda birçok işi başarı ile geliştirdik ve markaların pazarlama faaliyetlerinde onlara alternatif çözümler ürettik.  Bugün sadece Türkiye’den değil, Güney Afrika, Amerika, Almanya ve Azerbaycan’dan markalara da hizmet veriyoruz. 2021 yılında agresif büyümeye odaklanarak yeni yılda da markaların pazarlama faaliyetlerinde önemli çözüm ortağı olacağız” diye konuştu.

 

“Reklam ajansları arasında Türkiye’nin en çok ziyaret edilen web sitesine sahibiz’’

Has, “ Aylık 120 binin üzerinde ziyaret alan bir web sitemiz var. Üstelik e-ticaret sitesi değiliz. Sadece bir reklam ajansı olarak bu kadar yoğun bir trafiğe sahip olmamız, organik olarak bize birçok marka kazandırdı. Bugün pazarlama ile ilgili ortalama 140’ın üzerinde kelimede arama motorlarında ilk sıradayız. Her gün ortalama 7-8 kişi şirketlerimizde çalışmak için bize başvuruyor’’ şeklinde konuştu.

Hibya Haber Ajansı

ETİKETLER: , ,
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

yenibosna escort şirinevler escort