enflasyon emeklilik ötv döviz akp chp mhp
DOLAR
8,0083
EURO
9,5376
ALTIN
465,00
BIST
1.321
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Çok Bulutlu
13°C
İstanbul
13°C
Çok Bulutlu
Perşembe Az Bulutlu
14°C
Cuma Az Bulutlu
15°C
Cumartesi Az Bulutlu
14°C
Pazar Az Bulutlu
14°C
totobo saç protezi wordpress tema indir

Bahreyn’deki duble zafer Toyota’ya Pilotlar Şampiyonluğunu getirdi

Sakhir’de Bahreyn Uluslararası Pisti’nde kazanılan zaferle birlikte Mike Conway, Kamui Kobayashi ve José María López “Pilotlar Şampiyonu …

Bahreyn’deki duble zafer Toyota’ya Pilotlar Şampiyonluğunu getirdi
16.11.2020
0
A+
A-

Sakhir’de Bahreyn Uluslararası Pisti’nde kazanılan zaferle birlikte Mike Conway, Kamui Kobayashi ve José María López “Pilotlar Şampiyonu” unvanını aldı. 7 numaralı TS050 HYBRID aracı kullanan üçlü, yarışa pol pozisyonundan başlayarak damalı bayrağı ilk sırada gördüler. Bununla birlikte Brendon Hartley ve önceki yılın şampiyonları Sébastien Buemi ile Kazuki Nakajima da, 8 numaralı TS050 HYBRID ile ikinci olarak TOYOTA GAZOO Racing adına kusursuz bir sonuca imza attılar.

 

LMP1 kategorisi yerini Hypercar’a bırakıyor

Bahreyn yarışıyla birlikte, Toyota’nın 2012’den bu yana yer aldığı LMP1 sınıfı sona ermiş oldu. Önümüzdeki sezondan itibaren WEC’in en üst kategorisi, yeni kurallarla birlikte Hypercar (LMH) olarak isimlendirilecek ve Toyota da artık bu sınıfta mücadele edecek.

 

TOYOTA GAZOO Racing katıldığı LMP1 kategorisindeki 64 yarışta 29 galibiyet ve 26 pol pozisyonu alırken 24 kez en hızlı turu elde etti. Sekiz sezon boyunca ise üç kez Takımlar ve Pilotlar Dünya Şampiyonluğu’nu kazandı. Bu süre boyunca Toyota, yakıt tüketimini yüzde 35 azaltırken Le Mans’daki zamanlarını tur başına 10 saniye kadar iyileştirmeyi başardı. Toyota’nın LMP1 kategorisindeki son aracı TS050 HYBRID, dayanıklılık yarışları tarihinde yeni bir sayfa açarak efsanevi Circuit de la Sarthe’de gelmiş geçmiş en hızlı tura imza attı. 2016’da ilk yarışına çıkan TS050 HYBRID, 11 farklı pilotlar birlikte 34 yarışa katıldı. 19 WEC galibiyetinin içerisinde 3 defa Le Mans kazanan araç, 16 pol pozisyonu ve 15 en hızlı tur zamanı elde etti. TOYOTA GAZOO Racing’in yeni Hypercar kategorisi aracının ise, 19 Mart 2021’deki 1000 Mil Sebring yarışı öncesinde önümüzdeki aylarda tanıtılması planlanıyor.

 

WEC’in son sezonunda da tüm şampiyonluk mücadelesi iki TS050 HYBRID araç arasında gerçekleşti. 2019-2020 sezonunun tamamlanmasının ardından altı yarışlık 2021 sezonu için çalışmalar da şimdiden başladı. TOYOTA GAZOO Racing’in yeni Hypercar kategorisi aracının ise, 19 Mart 2021’deki 1000 Mil Sebring yarışı öncesinde önümüzdeki aylarda tanıtılması planlanıyor.

 

Hibya Haber Ajansı

ETİKETLER: ,
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.