DOLAR
8,2747
EURO
10,0747
ALTIN
488,70
BIST
1.461
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Açık
19°C
İstanbul
19°C
Açık
Salı Az Bulutlu
20°C
Çarşamba Az Bulutlu
22°C
Perşembe Az Bulutlu
23°C
Cuma Az Bulutlu
25°C
film izle hd film seyret totobo pdf indir wordpress tema indir

Çağrı merkezlerinde mimari estetik nasıl olmalı?

Tüm ergonomik süreçlerin birleşmesi ile beraber verimli çalışma alanları sağlanmaya çalışılırken aynı zamanda da çalışan sağlığı her zaman …

Çağrı merkezlerinde mimari estetik nasıl olmalı?
14.04.2021
A+
A-

Tüm ergonomik süreçlerin birleşmesi ile beraber verimli çalışma alanları sağlanmaya çalışılırken aynı zamanda da çalışan sağlığı her zaman düşünülmesi gerekmektedir.

Çoklu çalışma alanlarında, çağrı merkezlerinde aslında insan sirkülasyonunun olduğu her alanda maksimum verim için tüm koşulların standartlara uygun olması gerekmektedir.

Hijyenik bir çalışma ortamında çalışan kişiler sağlıklı ve konforlu bir çalışma alanı sunmak için dikkat edilmesi gereken hususlar vardı. Halı kullanımında anti bakteriyel ürün kullanımı, havalandırmada temiz hava kanalı kullanımı en önemli faktörlerden biridir.

İklimlendirme koşullarına uygun olarak tasarlanan ofislerde sağlıklı çalışanlar ile daha fazla verimli çalışmalar sağlanır. Çalışan memnuniyeti markayı her zaman etkilerken aynı zamanda da kişi sağlığına önem veren bir marka olarak çözümler üretilebilir.

Ofislerde kullanılan akustik ürünler ile çalışan sağlığına dikkat edilirken ortamdaki gürültü ve yankı engellenir. Böylece çağrı merkezi gibi gürültünün ve yankının çok fazla olduğu alanlarda çalışan memnuniyeti her zaman korunurken iletişimin daha verimli olması amaçlanır.

Çalışanların ergonomik bir çalışma koltuğunda oturarak işlerini yapması verimi arttırırken masa ve çalışma koltuğunun işlevselliği konforu arttırır.

Sadece çalışma alanında değil mola alanında da her konuda oluşan özverili yaklaşım çalışan memnuniyeti sağlar. Dinlenme ve mola salonlarında uygulanacak her türlü hijyen koşulları, sessizlik ve yeterli havalandırma kullanımı çalışanın deşarj olması konusunda olumlu sonuçlar doğururken aynı zamanda da çalışan memnuniyetinde %100 artma ortaya çıkartır.

ETİKETLER: , ,
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

yenibosna escort şirinevler escort