enflasyon emeklilik ötv döviz akp chp mhp
DOLAR
7,9605
EURO
9,4981
ALTIN
463,80
BIST
1.325
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Parçalı Bulutlu
15°C
İstanbul
15°C
Parçalı Bulutlu
Cuma Parçalı Bulutlu
15°C
Cumartesi Parçalı Bulutlu
14°C
Pazar Parçalı Bulutlu
14°C
Pazartesi Parçalı Bulutlu
15°C
totobo saç protezi wordpress tema indir

“En İyi Çağrı Merkezi” ödülü

Vestel Müşteri Hizmetleri, IMI Conferences tarafından bu yıl 13’üncüsü düzenlenen Türkiye Çağrı Merkezleri Ödülleri’nde büyük ödüle layık görüldü …

“En İyi Çağrı Merkezi” ödülü
19.11.2020
0
A+
A-

Vestel Müşteri Hizmetleri, IMI Conferences tarafından bu yıl 13’üncüsü düzenlenen Türkiye Çağrı Merkezleri Ödülleri’nde büyük ödüle layık görüldü. Çağrı merkezi sektörü için en prestijli ödüllerden biri olan Türkiye Çağrı Merkezleri Ödülleri kapsamında Vestel İletişim Merkezi, Türkiye’nin En İyi Uzaktan Çağrı Merkezi ödülünü aldı. Mart ayı itibarı ile tüm dünyayı etkileyen pandemi süreci tüm sektörlere oldukça beklenmedik bir değişim ve dönüşüm yaşattı. Ancak Vestel Müşteri Hizmetleri, sektörel birikimi ve güçlü yapısı sayesinde bu süreci planlı ve çevik bir şekilde yöneterek, 3 gün gibi kısa bir sürede çağrı merkezini evlere taşıdı. Güçlü altyapısı sayesinde bu süreci hızlı ve hatasız bir şekilde gerçekleştiren Vestel Müşteri Hizmetleri, hizmet kalitesiyle fark yarattı.

 

Pandemi sebebiyle bu yıl ilk defa online olarak, 4 Kasım 2020 tarihinde gerçekleştirilen törende ‘En İyi Uzaktan Çağrı Merkezi’ ödülü, “100 çalışan altı”, “101 – 499 çalışan”, “500 çalışan ve üstü” olmak üzere üç farklı kategoride değerlendirildi. Vestel İletişim Merkezi, 101 – 499 çalışanlı çağrı merkezleri kategorisinin birincisi olarak, Türkiye’nin En İyi Uzaktan Çağrı Merkezi ödülünü almaya hak kazandı.

Hibya Haber Ajansı

ETİKETLER:
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.