DOLAR
8,4988
EURO
10,2676
ALTIN
496,67
BIST
1.441
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Az Bulutlu
23°C
İstanbul
23°C
Az Bulutlu
Cuma Az Bulutlu
25°C
Cumartesi Az Bulutlu
26°C
Pazar Gök Gürültülü
22°C
Pazartesi Gök Gürültülü
22°C
email kaydolma bedava oyun hesapları turbobet giriş totobo pdf indir nulls brawl apk indir

Enerya 2020 yılında müşteri memnuniyetini yüzde 90’a çıkardı

Doğal gaz işlemlerini dijital kanallara taşıyarak, abonelerine hızlı ve kesintisiz hizmet vermeye odaklanan Enerya, özellikle pandemi döneminde …

Enerya 2020 yılında müşteri memnuniyetini yüzde 90’a çıkardı
13.04.2021
A+
A-

Doğal gaz işlemlerini dijital kanallara taşıyarak, abonelerine hızlı ve kesintisiz hizmet vermeye odaklanan Enerya, özellikle pandemi döneminde hem müşterilerinin hem de çalışanlarının sağlığını korumak için pek çok önlem aldı. Faaliyet gösterdiği 10 ilde yaptığı müşteri memnuniyeti anketiyle abonelerinin geribildirimlerini de değerlendiren şirket, sunduğu kesintisiz hizmet ve önlemlerle müşterilerinden de tam not aldı.

Pandemi döneminde şubeye gelmeyi tercih etmeyen aboneler, doğal gaz işlemlerini çağrı merkezi ve web sitesi üzerinden birçok doğal gaz işlemini hızlıca yapabiliyor. Müşteri hizmetleri ofislerinden hizmet almaya devam eden aboneleri için de şubelerinde koronavirüs önlemlerini artıran Enerya, aldığı tedbirlerle abonelerinin güvenini artırarak memnuniyet oranını yüzde 90’a yükseltti. Pandemi döneminde hayata geçirdiği uygulamalar ile dijital ve uzaktan kanalların kullanım oranını %32’ye yükselten Enerya müşteri memnuniyetini üst sıralara taşıdı. 

Koronavirüs önlemleri abonelerini de memnun etti

Yapılan anket sonucuna göre müşteriler, şubelerde sosyal mesafeyi korumak için belirleyici işaretlerin bulunmasına, personellerin gerekli güvenlik tedbirlerini almasına, gerekli durumlarda kullanılmak üzere şubelerde dezenfektan bulundurulmasına ve girişlerde ateş ölçümü yapılmasına önem veriyor. Enerya da müşterilerin önem verdiği konulara dikkat ederek ve gerekli bütün tedbirleri uygulayarak abonelerinden tam not aldı. Enerya müşteri hizmetleri ofislerindeki personelin uyguladığı güvenlik tedbirleri, içeri sırayla müşteri alınması ve sadece personele değil ofislere gelen ziyaretçilere de düzenli ateş ölçümü yapılması başta olmak üzere alınan tüm tedbirler abonelerinin memnuniyetini yüzde 90’a taşıdı.

“İşlemlerimizi dijitalleştirdik”

Bu zorlu dönemde müşterilerin ve çalışanların sağlığı için bütün önlemlerin titizlikle alındığını açıklayan Enerya Genel Müdürü Kasım Kahraman, “Ülkemizi ve dünyayı etkisi altına alan koronavirüs salgınından pek çok sektör etkilendi. Biz de bu süreçte çalışanlarımızın ve müşterilerimizin sağlığını ve güvenliğini önceliklendirerek, bu konuda neler yapabileceğimiz üzerine çalışmalara başladık. Yaptığımız anket ve müşterilerimizin talebi doğrultusunda pek çok işlemimizi dijitalleştirdik. Abonelerimizin tüm hizmetlerini evlerinden gerçekleştirebilmeleri için yeni uygulamalar hayata geçirdik. Müşterilerimizin kendini güvende hissetmesi için yine onlardan aldığımız geribildirimleri değerlendirerek şubelerimizde gerekli önlemleri aldık. Bu yaklaşımımız ve hayata geçirdiğimiz uygulamalarla müşteri memnuniyetimizi de artırmayı başardık.” dedi.

Enerya aboneleri için pek çok işlemi online olarak yapabilme imkanı

Enerya aboneleri birçok doğal gaz işlemini online olarak web adresi üzerinden hızlıca yapabiliyor. Enerya, abonelerinin online işlemlerini, abonelik, fatura, fesih ve talep sorgulama işlemleri olarak dört ayrı kategoride gerçekleştirebilmesini sağlıyor. Kullanıcılar abonelik işlemlerinde online bağlantı anlaşması, abonelik sözleşmesi, binanın önünde doğal gaz hattı olup olmadığını sorgulama, sertifikalı firmaları sorgulama, proje ve randevu durumunu öğrenme, bilgi güncelleme gibi hizmetlerden faydalanabilirken; fatura işlemlerinde ise fatura görüntüleme, fatura son ödeme tarihini 15’ine erteleme hizmetlerini kolaylıkla gerçekleştirebiliyor. 

Aynı zamanda Enerya, abonelerinin önerilerini ve şikayetlerini web chat üzerinden almaya da devam ediyor. Enerya müşterileri, ad-soyadını, telefon numarasını, bulunduğu ili ve görüşmek istediği konunun detayını web chat üzerinden açılan iletişim sayfasında doldurarak müşteri temsilcileri ile görüşmeye başlayabiliyor.  

Hibya Haber Ajansı

ETİKETLER: ,
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

yenibosna escort şirinevler escort