banner2

banner1

banner10

PTT hizmetlerinde dijital dönem

“Bir dünya markası olma vizyonu doğrultusunda ürün ve hizmet çeşitliliği ile iş ve işlem kalitesini artırmaya devam eden Şirketimiz, yenilikçi ...

GÜNDEM 07.12.2021, 00:26
PTT hizmetlerinde dijital dönem

“Bir dünya markası olma vizyonu doğrultusunda ürün ve hizmet çeşitliliği ile iş ve işlem kalitesini artırmaya devam eden Şirketimiz, yenilikçi vizyonu ve stratejileriyle içinde bulunduğumuz teknoloji çağında kendisine önemli bir yer edinerek, hizmet verdiği alanlarda standartları belirliyor.’’
 Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığına bağlı hizmet veren Posta ve Telgraf Teşkilatı Anonim Şirketi (PTT AŞ), inovasyon, Ar-Ge ve dijitalleşmeyi temel alarak büyük bir değişim ve dönüşüme imza atıyor. Hizmet sunduğu alanlardaki dijital dönüşüm gelişmeleriyle ülkemize katma değer sağlayan PTT AŞ, posta, kargo, lojistik, bankacılık, sigortacılık ve bilişim gibi birçok faaliyet alanında müşteri odaklı hizmetleriyle vatandaşların hayatını kolaylaştırıyor.
 PTT AŞ Genel Müdürü Hakan Gülten, teknolojinin gelişmesiyle birlikte “dijital çağ” olarak adlandırılan bu dönemde dijital dönüşümün gereklilik olduğunu ifade ederek, “Şirket olarak tüm hizmet alanlarımızda dijital dönüşümü öngören bir stratejiyi kararlılıkla uyguluyoruz. Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığımızın desteğiyle dijital hizmetlerde sektöre öncülük eden yatırımlar yapıyor; devlet kurumlarımızla, üniversitelerimizle ve özel sektörde yer alan firmalarla iş birliklerimizi geliştiriyoruz. Dijital dönüşümü çözüm üretmenin yanı sıra geleceğin önemli bir parçası olarak görüyoruz” dedi. 
 
PANDEMİ DİJİTALLEŞME SÜRECİNİ HIZLANDIRDI”
 
Pandemi döneminin dijitalleşme sürecini hızlandırdığını belirten Gülten, “Şirketimiz dijital dünyanın insanlığa sunduğu kolaylığı, sağladığı faydayı ve getirdiği fırsatları değerlendiren bir vizyona sahip. Değişime ayak uydurmanın yanında, bu değişimi yöneten ve öncülük eden bir anlayışla güven aşılıyoruz. Dijitalleşmeye yatırım yaparak müşterilerimize inovatif ürün ve çözümlerimizle en iyi hizmeti sunmayı sürdürüyoruz” diye konuştu. 
 2021 Eylül ayı sonu itibariyle 5 bine yakın iş yeri ile hizmet verdiklerini ifade eden Gülten, “Evrensel Posta Hizmeti sağlayıcısı olarak, başka kargo firmalarının ve bankaların bulunmadığı 1.144 yerleşim yerine hizmetlerimizi götürüyor ve vatandaşımızın yanında oluyoruz. Pandemi döneminde teknolojinin avantajlarını kullanarak müşterilerimize sunduğumuz hizmetlerimizi geliştirme ve çeşitlendirme fırsatı bulduk. Pandemi öncesi ve içinde bulunduğumuz pandemi süreci karşılaştırıldığında, PTTMatik ile sunduğumuz hizmetlerimizin kullanım oranında yüzde 35’lik bir artış gerçekleşti. Bu artışta müşterilerimizin bankacılık alışkanlıklarının değişmesi de büyük önem taşıyor. Ülkemizde ilk koronavirüs vakasının görüldüğü 2020 yılı Mart ayından 2021 yılı Ekim ayı sonuna kadar geçen süre zarfında dijital kanallarımızda; kullanıcı sayısında yüzde 58, işlem adetlerinde ise aylık ortalama yüzde 51 artış gerçekleşti” dedi. 
 
“ÜLKEMİZİN İHRACAT HEDEFLERİNE KATKI SAĞLIYORUZ”
 
PTT AŞ, dijitalleşme sürecinde gerçekleştirdiği e-ticaret atılımıyla yurt içi ve yurt dışında adından söz ettirmeyi başardı. Gülten, birçok ülkeye sağladıkları e-ticaret alt yapısıyla yerli KOBİ’lerin, ürün ve hizmetlerini dünya ile buluşturduklarını, ülkemizin ihracat hedeflerine katkı sağladıklarını ifade etti.  
 PTT AŞ Genel Müdürü Hakan Gülten, pandemi sürecinde artan e-ticaret eğilimi sebebiyle kargo hizmetlerinin de etkilendiğini belirterek şunları söyledi: “Vatandaşlarımızın ve çalışanlarımızın sağlığı için tedbir alarak kargo hizmetimizde temassız teslimat uygulamamızı başlattık. Müşterilerimizden imza ve T.C. kimlik numarası alınmaksızın, sadece cep telefonlarına gönderilen SMS bilgisi ile teslimat yapılmasını sağladık. Bu süreçte personelimizin sağlığını korumak için gerekli her türlü tedbiri aldık. Aynı zamanda PTT Ailesi olarak, vatandaşlarımıza evlerinde sosyal yardım ve maaş ödemelerini gerçekleştirdik. Kargomat 7/24 hizmetimize pandemi döneminde talep yoğun oldu. Pandeminin başladığı 2020 Mart ayından 2020 Aralık ayı sonuna kadar olan dönemde, kargolarını Kargomat’larımızdan teslim alan müşterilerimizin gönderilerinin sayısında yüzde 300 artış yaşandı. İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Antalya, Eskişehir ve Kocaeli’nde toplam 405 Kargomat 7/24 cihazımızla hizmet vermeyi sürdürüyor ve bu hizmetimizi yaygınlaştırmayı hedefliyoruz” 

“UETS KULLANIMI YAYGINLAŞIYOR”

PTT AŞ tarafından kurulan ve tebligatları elektronik ortamda ulaştırmayı sağlayan Ulusal Elektronik Tebligat Sisteminin (UETS) her geçen gün yaygınlaştığını belirten Gülten, “Çevre dostu bu uygulama sayesinde büyük oranda tasarruf sağlanıyor. Daha önce kullanılan Kayıtlı Elektronik Posta Sisteminden farklı olarak kurulan alt yapı sayesinde tebligatlar elektronik ortamda çok daha hızlı ve güvenli bir şekilde alıcısına ulaşıyor. UETS hizmetimizle kâğıt kullanımı ortadan kalkıyor ve yüzbinlerce ağaç kesilmekten kurtuluyor” dedi. 
 
“PTT AŞ YOL HARİTASINI TEKNOLOJİ ÜZERİNE BELİRLİYOR”
 
PTT AŞ’nin, her geçen gün genişlettiği hizmet yelpazesiyle; posta, kargo, lojistik, bankacılık ve e-ticaret sektöründe çağın gerekliliklerine uygun dijital çözümler ürettiğini vurgulayan Gülten, “Şirketimiz, vatandaşlarımızın ihtiyaçlarını ve değişen beklentilerini karşılayacak dinamizmle çalışmalarına devam ediyor. 181 yıllık tecrübemizi, gelişen teknolojinin sunduğu imkânlarla harmanlayarak yolumuza devam ederken, Türkiye’nin öncü markalarından biri olarak ülkemizin geleceğine yön vereceğiz. İlk telgraf ve telefon hattı ile ilk radyo yayını hizmetlerini vatandaşlarımızla buluşturan Şirketimiz, dijitalleşme sürecini sadece bir kullanıcı olarak değerlendirmemiş, dijitalleşmeyi yeni bir üretim süreci olarak benimsemiş ve iki asırlık tecrübesiyle kendi yol haritasını oluşturmuştur” ifadelerini kullandı. 


Hibya Haber Ajansı

banner5
Yorumlar (0)
banner3
banner4
16
açık
Namaz Vakti 16 Mayıs 2022
İmsak 03:52
Güneş 05:39
Öğle 13:05
İkindi 17:01
Akşam 20:22
Yatsı 22:01
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Trabzonspor 37 81
2. Fenerbahçe 37 70
3. Konyaspor 37 67
4. Başakşehir 37 62
5. Alanyaspor 37 61
6. Beşiktaş 37 58
7. Antalyaspor 37 58
8. Karagümrük 37 57
9. Adana Demirspor 36 52
10. Kasımpaşa 37 50
11. Hatayspor 37 50
12. Sivasspor 36 48
13. Galatasaray 36 48
14. Kayserispor 37 47
15. Giresunspor 37 45
16. Gaziantep FK 37 43
17. Rizespor 36 36
18. Altay 37 34
19. Göztepe 37 28
20. Ö.K Yeni Malatya 37 20
Takımlar O P
1. Ankaragücü 35 67
2. Ümraniye 35 67
3. Bandırmaspor 35 61
4. İstanbulspor 35 59
5. Erzurumspor 35 58
6. Eyüpspor 35 54
7. Manisa Futbol Kulübü 36 49
8. Tuzlaspor 35 49
9. Samsunspor 35 48
10. Gençlerbirliği 35 48
11. Keçiörengücü 35 48
12. Boluspor 35 47
13. Denizlispor 35 46
14. Altınordu 35 45
15. Adanaspor 35 45
16. Bursaspor 35 41
17. Kocaelispor 35 41
18. Menemen Belediyespor 35 38
19. Balıkesirspor 35 12
Takımlar O P
1. M.City 37 90
2. Liverpool 36 86
3. Chelsea 36 70
4. Tottenham 37 68
5. Arsenal 36 66
6. M. United 37 58
7. West Ham United 37 56
8. Wolverhampton Wanderers 37 51
9. Leicester City 36 48
10. Brighton 37 48
11. Brentford 37 46
12. Crystal Palace 36 45
13. Aston Villa 36 44
14. Newcastle 36 43
15. Southampton 36 40
16. Everton 36 36
17. Leeds United 37 35
18. Burnley 36 34
19. Watford 37 23
20. Norwich City 37 22
Takımlar O P
1. Real Madrid 37 85
2. Barcelona 37 73
3. Atletico Madrid 37 68
4. Sevilla 37 67
5. Real Betis 37 64
6. Real Sociedad 37 62
7. Villarreal 37 56
8. Athletic Bilbao 37 55
9. Osasuna 37 47
10. Celta Vigo 37 46
11. Valencia 37 45
12. Rayo Vallecano 37 42
13. Espanyol 37 41
14. Getafe 37 39
15. Elche 37 39
16. Granada 37 37
17. Mallorca 37 36
18. Cadiz 37 36
19. Levante 37 32
20. Deportivo Alaves 37 31