banner2

banner1

banner10

Unite’ın yönettiği verimliliği artıran dijital robotlar Türk Telekom için çalışıyor

Türk Telekom’un pazarlama ve müşteri deneyimine ilişkin 30’u aşkın iş süreci, bir ay gibi çok kısa bir sürede Unite’ın yönettiği UiPath ...

GÜNDEM 17.11.2021, 19:08
Unite’ın yönettiği verimliliği artıran dijital robotlar Türk Telekom için çalışıyor

Türk Telekom’un pazarlama ve müşteri deneyimine ilkin 30’u aşkın iş süreci, bir ay gibi çok kısa bir sürede Unite’ın yönettiği UiPath robotlarına devredildi. Lider dijital iş gücü çözümleri şirketi Unite, Türk Telekom ile yaptığı iş birliğiyle Türkiye’nin en büyük dijital dönüşüm operasyonlarından birine imza attı.

Bilgi teknolojileri alanındaki yenilikçi çözümleriyle 23 yıldır farklı sektörlerden pek çok şirketin iş yapma şeklini değiştiren Unite, Türkiye’nin dijital dönüşümüne liderlik eden Türk Telekom ile dijital iş gücü alanında önemli bir iş birliğine gitti. Unite, Türk Telekom için Türkiye'nin en büyük Robotik Süreç Otomasyonu (Robotic Prosess Automation - RPA) sistemlerinden birini kurarak yönetmeye başladı. Yaklaşık bir ay gibi çok kısa bir sürede gerçekleşen değişim operasyonuyla, Türk Telekom'un pazarlama ve müşteri deneyimine ilişkin 30’u aşkın sürecinde iş gücü robotları devreye alındı.

Unite’ın Dijital BPO hizmetiyle üst düzey verimlilik

BPO günümüzde pek çok şirket tarafından farklı alanlarda verimliliği artıran bir model olarak tercih ediliyor. BPO, Unite’ın ve global çözüm ortağı UiPath’in dijital iş gücü operasyonlarının da ana zeminini oluşturuyor. Türkiye’de “İş Süreçlerinde Dış Kaynak Kullanımı” (Business Process Outsourcing – BPO) modelinin yanı sıra robotik süreç otomasyonunu en çok kullanan şirketlerin başında gelen Türk Telekom, kısa bir süre önce Unite’ın Dijital BPO hizmetlerini tercih etti. Böylece Türk Telekom’un kurumsal ve bireysel müşterilerine yönelik pazarlama zekâsı ve müşteri deneyimi optimizasyonunda, Türkiye’nin en büyük dönüşüm operasyonlarından biri, sadece bir ay gibi çok kısa bir sürede hayata geçirildi. Unite’ın “Mükemmellik Merkezi” bakış açısı sayesinde Türk Telekom, teknolojik dönüşümden ek maliyetlere katlanmadan, kullandıkça öde (Robotic As a Service - RaaS) modeliyle yararlanmaya başladı.

Bu büyük çaplı değişimle Türk Telekom bünyesindeki hacimli, kurallı ve tekrarlı işlemler için hızlı, çevik, hatasız, düşük maliyetli, 7/24 çalışabilen dijital iş gücü (robot takımı) oluşturularak, ayda yaklaşık 265 bin dakikalık iş potansiyeli ile daha önce kullanılan çözüme göre yüzde 25 verimlilik elde edildi.

Unite'ın Dijital BPO hizmetleri, pazarlama, müşteri hizmetleri, satış, İK ve finansal alanlarda süreç geliştirme, onboarding, hata ve istisna yönetimi, değişiklik ve altyapı lisanslarını da içeren uçtan uca ihtiyaç duyulan tüm operasyonu içeriyor. Dijital BPO hizmetinde süreçlerin dinamikliği nedeniyle ihtiyaç duyulan robot sayısı ve görevlendirmeler tümüyle Unite’ın sorumluluğunda gerçekleşiyor. Unite aynı zamanda, Robotik Süreç Otomasyonu alanında dünyanın en büyük platformlarından biri olan UiPath'in Türkiye'deki en büyük iş ortaklarından biri olarak hizmet veriyor.

"Benzersiz RaaS sistemi şirketlere esneklik tanıyor"

Türk Telekom için yaptıkları çalışmadan dolayı büyük heyecan duyduklarını belirten Unite CEO'su Malkoç Sualp, "Robotik teknolojiler, iş yapış şekillerini değiştirerek maliyet avantajı getirirken, mevcut personele de farklı işlere daha fazla odaklanma olanağı sağlıyor. Bugün pek çok büyük şirketin yanı sıra, iş hacmi belli bir aşamaya gelmiş, kurallı ve tekrarlayan işlemlerle uğraşan girişim ve KOBİ'lerin iş akışlarında da dönüşümler gerçekleştirerek, verimliliklerinin artmasına katkı sunuyoruz. Benzersiz RaaS platformumuz sayesinde, müşterilerimiz ek yazılım ve lisans satın alma gibi maliyetlere katlanmadan, dakika bazlı olarak sistemimizi kullandıkça ödeme yapıyor. "Kullandıkça Öde" sistemi, şirket olarak rakiplerimizden ayrıştığımız önemli ve esneklik sağlayan bir hizmetimiz. Çünkü istediğiniz zaman kullanmayı bırakabiliyorsunuz. Bu eşsiz deneyimde Unite'a duydukları güven için Türk Telekom’a teşekkür ediyorum." dedi.

Başarılı dönüşüm Avrupa’da dikkat çekti ve örnek gösterildi

Unite’ın öncülüğünde Türk Telekom operasyonunda yarattıkları verimlilik dönüşümü hakkında açıklama yapan UiPath Türkiye Genel Müdürü Tuğrul Cora ise şunları söyledi: “Bu boyutta bir RPA platform değişikliğine cesaret edip, rekor bir zamanda bu geçişi başarı ile tamamladıkları için Türk Telekom ve Unite ekiplerini gönülden kutluyorum. Bu platform geçişi sadece Türkiye’de değil içinde bulunduğumuz UiPath Avrupa organizasyonu içinde de dikkat çekti ve diğer ülkelere örnek gösterildi. Türk Telekom ile beraber Türkiye’deki 250’yi aşkın müşterimizde kullanılan otomasyon platformumuzla, müşterilerimize daha fazla değer katmak için iş ortaklarımızla birlikte büyük bir şevkle çalışmaya devam ediyoruz.”

 

Unite Bilgi Teknolojileri hakkında

Unite, akıllı otomasyon konusunda uzmanlaşmış, şirketlere iş akışlarında ve müşteri ilişkilerinde potansiyellerini ortaya çıkaracak, verimliliklerini artıracak çözümler sunan Türkiye’nin lider dijital dönüşüm sağlayıcısıdır.

Unite 1998 yılında, BT yatırımlarına öncü hizmet ve sahiplik sunarken, üretkenliğin en üst düzeye çıkarılması, maliyetin en aza indirilmesi ve teknolojinin son kullanıcı düzeyinde tesis edilmesi, böylece şirketlerin minimum kesinti ile kurumsal hedeflerine odaklanmalarını sağlamak vizyonuyla kuruldu.

Geçen 23 yılda bu alandaki gelişmeleri yakından takip ederek hizmet ağını yenileyen Unite, bilgi teknolojilerinin sadece destek değil, işletmelerin başarısını tanımlayan stratejik bir işlev haline dönüşmesine öncülük etmiştir.

Unite, 2016 yılında kurulan "dijital iş gücü çözüm" bölümüyle pek çok şirkete katma değer sağlarken, kendi geliştirdiği dijital asistan teknolojisi, makine öğrenimi çözümleri, bulut platformu, akıllı doküman yönetimi (Daas), RPA'dan oluşan çoklu çözümler ve benzersiz RaaS platformuyla (kullandıkça öde) geniş bir yelpazede özelleştirilmiş hizmetler sunmaktadır.

 

banner5
Yorumlar (0)
banner3
banner4
25
az bulutlu
Namaz Vakti 24 Mayıs 2022
İmsak 03:41
Güneş 05:32
Öğle 13:06
İkindi 17:03
Akşam 20:30
Yatsı 22:13
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Trabzonspor 38 81
2. Fenerbahçe 38 73
3. Konyaspor 38 68
4. Başakşehir 38 65
5. Alanyaspor 38 64
6. Beşiktaş 38 59
7. Antalyaspor 38 59
8. Karagümrük 38 57
9. Adana Demirspor 38 55
10. Sivasspor 38 54
11. Kasımpaşa 38 53
12. Hatayspor 38 53
13. Galatasaray 38 52
14. Kayserispor 38 47
15. Gaziantep FK 38 46
16. Giresunspor 38 45
17. Rizespor 38 36
18. Altay 38 34
19. Göztepe 38 28
20. Ö.K Yeni Malatya 38 20
Takımlar O P
1. Ankaragücü 36 70
2. Ümraniye 36 70
3. Bandırmaspor 36 62
4. İstanbulspor 36 60
5. Erzurumspor 36 58
6. Eyüpspor 36 57
7. Samsunspor 36 51
8. Boluspor 36 50
9. Manisa Futbol Kulübü 36 49
10. Tuzlaspor 36 49
11. Denizlispor 36 49
12. Keçiörengücü 36 48
13. Gençlerbirliği 36 48
14. Altınordu 36 45
15. Adanaspor 36 45
16. Kocaelispor 36 44
17. Bursaspor 36 44
18. Menemen Belediyespor 36 38
19. Balıkesirspor 36 12
Takımlar O P
1. M.City 38 93
2. Liverpool 38 92
3. Chelsea 38 74
4. Tottenham 38 71
5. Arsenal 38 69
6. M. United 38 58
7. West Ham United 38 56
8. Leicester City 38 52
9. Brighton 38 51
10. Wolverhampton Wanderers 38 51
11. Newcastle 38 49
12. Crystal Palace 38 48
13. Brentford 38 46
14. Aston Villa 38 45
15. Southampton 38 40
16. Everton 38 39
17. Leeds United 38 38
18. Burnley 38 35
19. Watford 38 23
20. Norwich City 38 22
Takımlar O P
1. Real Madrid 38 86
2. Barcelona 38 73
3. Atletico Madrid 38 71
4. Sevilla 38 70
5. Real Betis 38 65
6. Real Sociedad 38 62
7. Villarreal 38 59
8. Athletic Bilbao 38 55
9. Valencia 38 48
10. Osasuna 38 47
11. Celta Vigo 38 46
12. Rayo Vallecano 38 42
13. Elche 38 42
14. Espanyol 38 42
15. Getafe 38 39
16. Mallorca 38 39
17. Cadiz 38 39
18. Granada 38 38
19. Levante 38 35
20. Deportivo Alaves 38 31