enflasyon emeklilik ötv döviz akp chp mhp
DOLAR
7,9017
EURO
9,3745
ALTIN
463,64
BIST
1.314
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Hafif Yağmur
13°C
İstanbul
13°C
Hafif Yağmur
Çarşamba Hafif Yağmur
13°C
Perşembe Az Bulutlu
14°C
Cuma Az Bulutlu
15°C
Cumartesi Az Bulutlu
14°C
totobo saç protezi wordpress tema indir

TEB Çağrı Merkezi’ne 3 dalda ‘Altın Madalya’

Yılın başından bu yana Bireysel, Özel, Kurumsal ve faaliyet gösterdiği bir çok bankacılık alanında çeşitli ödüllere layık görülen Türk Ekonomi …

TEB Çağrı Merkezi’ne 3 dalda ‘Altın Madalya’
22.11.2020
0
A+
A-

Yılın başından bu yana Bireysel, Özel, Kurumsal ve faaliyet gösterdiği bir çok bankacılık alanında çeşitli ödüllere layık görülen Türk Ekonomi Bankası (TEB), müşterilerine sunduğu hizmetlerle uluslararası alanda bir kez daha ödüllere layık görüldü. Sesli yönlendirme, self servis fonksiyonlarının artırılması, ve konuşma analitiği gibi uygulamalarıyla müşteri deneyiminde fark yaratan TEB Çağrı Merkezi, iletişim merkezi ve müşteri bağlılığı uygulamaları alanında 205.000 üyesi ile küresel bir birlik olan “Contact Center World” tarafından düzenlenen “Contact Center World 2020” Ödüllerinde Avrupa, Ortadoğu ve Afrika bölgeleri finallerinde 3 farklı kategoride Altın Madalya kazandı. Buna göre TEB “En İyi Müşteri Hizmetleri”, “En iyi Satış Kampanyası ve Yapısı” ve “En iyi Satış Temsilcisi” kategorilerinin kazananı oldu.

 

 

TEB Çağrı Merkezi’nin her yıl kendini biraz daha geliştirdiğini belirten TEB Bireysel ve Özel Bankacılık Kıdemli Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Mendi, “Sektör için çok büyük bir önem taşıyan Contact Center World Awards tarafından ödüllendirilmekten mutluluk duyuyoruz. Bu yılın özel durumu nedeniyle müşterilerimize, bankacılık işlemlerini mümkünse dijital kanallarımız ve Çağrı Merkezimiz üzerinden gerçekleştirmeleri yönünde çağrılarda bulunmuştuk. Bu süreçte “En İyi Müşteri Hizmetleri” ve “En iyi Satış Temsilcisi” kategorilerinde birinci seçilmek bizleri çok gururlandırdı. Keza “En İyi Satış Kampanyası ve Yapısı” dalında aldığımız ödül de TEB’in, müşterilerinin talep ve isteklerine ne kadar doğru karşılık verdiğimizin de başka bir göstergesi oldu. Önümüzdeki dönemde de bu alandaki çalışmalarımızla müşterilerimize en iyi hizmeti sunmaya devam edeceğiz” dedi.

 

 

TEB Çağrı Merkezi müşteri deneyiminde mükemmelliği hedefliyor

TEB Çağrı Merkezi yılda 20 milyonun üzerinde kontağı 9 farklı kanalla yönetirken aynı zamanda ilk kontakta çözüm ve verimlilik çalışmaları yapıyor. Bu çalışmaları yaparken müşteri deneyiminde mükemmelliğe önem vererek, müşterilerin almış oldukları hizmeti başkalarına tavsiye edecek kadar memnun ayrılmasını amaçlıyor.

Hibya Haber Ajansı

ETİKETLER: ,
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.