enflasyon emeklilik ötv döviz akp chp mhp
DOLAR
7,7753
EURO
9,3209
ALTIN
441,92
BIST
1.311
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Yağışlı
14°C
İstanbul
14°C
Yağışlı
Salı Yağışlı
9°C
Çarşamba Çok Bulutlu
10°C
Perşembe Çok Bulutlu
14°C
Cuma Parçalı Bulutlu
14°C
totobo saç protezi wordpress tema indir

Türkiye, dünya kozmetik sektörünün üretim üssü olacak

2019’da 10 milyon dolar ciroya ulaştıklarını belirten Giz Kozmetik Uluslararası Satış Müdürü Emre Yılmaz, “Ciromuzun yüzde 42’sini Private Label …

Türkiye, dünya kozmetik sektörünün üretim üssü olacak
19.11.2020
0
A+
A-

2019’da 10 milyon dolar ciroya ulaştıklarını belirten Giz Kozmetik Uluslararası Satış Müdürü Emre Yılmaz, “Ciromuzun yüzde 42’sini Private Label üretimden sağlıyoruz. Dünyanın en büyük markalarına gerçekleştirdiğimiz üretimle Türk kozmetik sektörünün önünü açıyoruz. Yakın zamanda Türkiye kozmetik sektörünün üretim üssü olacak.” dedi.
 

2018 yılı kozmetik sektörü ihracat lideri Giz Kozmetik, dünya devlerine ürettiği Private Label (Özel Markalı Ürün) ürünler ile 34 ülkede büyümeye devam ediyor. 5 kıtaya ürün gönderdiklerini belirten Giz Kozmetik Uluslararası Satış Müdürü Emre Yılmaz, “34 ülkedeki 58 markaya üretim yapıyoruz. Bu 58 marka içinde dünyaca ünlü kozmetik markaları ve tekstil perakende devlerinin yanı sıra yüzlerce şubesi olan gıda, kozmetik zincir mağazaları ve eczaneler de bulunuyor. Türkiye’de de şubesi olan dev markaların yanı sıra kendi ülkesinde yüzlerce şubeye ulaşan markalarla da çalışıyoruz. Fransa gibi kozmetiğin merkezi başta olmak üzere ABD, İngiltere, Norveç, Kanada, Avustralya, Singapur ve Malezya gibi standartların yüksek olduğu ülkelerde, farklı markalar altında katma değeri yüksek ürünlerimiz satılıyor. Kozmetik üretimi olmayan dünya markalarının bize güvenerek üretim yaptırması, Türk kozmetik üreticilerinin de önünü açıyor. Yakın zamanda Türkiye kozmetik sektörünün üretim üssü olacak.” şeklinde konuştu.
 

“MİLYON TAKİPÇİLİ SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNE ÜRETİM YAPIYORUZ”

Private Label üretimde sadece nihai ürün ihracatı yapmadıklarını belirten Emre Yılmaz, “Tüketime hazır ürünün yanı sıra yarı mamul ve formül de hazırlıyoruz. Dünyanın en büyük şirketleri uzmanlığımıza güvenerek markasını bize emanet ediyor. Giz Kozmetik’in ürettiği ürünlere dünyanın en saygın markalarının etiketi basılıyor. Bu dev markaların yanı sıra Türkiye’nin en ünlü ve milyon takipçili sosyal medya fenomenleri (influencer) için de üretim yapıyoruz. Onların ismiyle markalaşan bu ürünler önemli sayıda tüketiciye ulaşıyor.” dedi.
 

CİRONUN YÜZDE 42’Sİ ÖZEL MARKALI ÜRÜNLERDEN

Kendi markaları da bulunan Giz Kozmetik’in özelikle Rusya’da en çok tercih edilen markaların başında geldiğini belirten Yılmaz, dünyanın dört bir yanında Türk kozmetik sektörünü temsil ettiklerine dikkat çekti. 2019 yılında 10 milyon dolarlık ihracat gerçekleştirdiklerini ifade eden Giz Kozmetik Uluslararası Satış Müdürü Emre Yılmaz, Private Label üretimin Giz Kozmetik cirosunun yüzde 42’sini oluşturduğunun altını çizdi.
 

PRIVATE LABEL (ÖZEL MARKALI ÜRÜN) NEDİR?

Private Label; perakende sektöründe faaliyet gösteren şirketlerin, kendi mağazalarında satmak için ürettirdiği ve perakendecinin kendi marka adı ya da özel olarak belirlediği marka ismiyle sattığı ürünlerdir.
Hibya Haber Ajansı

ETİKETLER: , , , ,
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.