enflasyon emeklilik ötv döviz akp chp mhp
DOLAR
7,8868
EURO
9,4122
ALTIN
458,18
BIST
1.342
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Az Bulutlu
16°C
İstanbul
16°C
Az Bulutlu
Cumartesi Az Bulutlu
14°C
Pazar Çok Bulutlu
14°C
Pazartesi Çok Bulutlu
15°C
Salı Yağışlı
15°C
totobo saç protezi wordpress tema indir

Yerel marketler e-ticarete açılıyor

Online market alışverişi platformu Marketyo, online alışveriş uygulamalarının vazgeçilmez hale geldiği COVID-19’un ortaya çıkışından çok daha …

Yerel marketler e-ticarete açılıyor
11.11.2020
0
A+
A-

Online market alışverişi platformu Marketyo, online alışveriş uygulamalarının vazgeçilmez hale geldiği COVID-19’un ortaya çıkışından çok daha önce yerel marketlerin dijital dönüşümüne katkı sağlama fikrinden doğdu. Bugün bu dijital dönüşüme ev sahipliği yapan Marketyo, online market alışverişi uygulaması olarak ilk kez Mayıs ayında alışverişçiler ile buluştu. Perakende uygulamaları arasında coğrafi yaygınlık olarak en büyük 3’üncü uygulama olan Marketyobildiğin market” anlayışı ile 51 ilde 110 farklı market aracılığıyla 300’den fazla teslimat noktasında hizmet veriyor. 2021 sonunda 81 ilde ve 500 teslimat noktasında olmayı hedefleyen Marketyo’nun hedefi, 1 Milyar USD değerinde, Türkiye’den çıkmış bir teknoloji şirketi olmak.

 

Sektörde bir ilk: Marketlerin Marketyo hissedarı olduğu yepyeni bir iş modeli

Marketyo’nun mevcut online perakende platformlarından en büyük farkı marketlerle kurduğu ortaklık modeli. Marketyo, bünyesindeki marketleri sadece birer satıcı olarak konumlandırmıyor aynı zamanda onları hem e-ticarete açan hem de şirket hissedarı yapan yeni bir ortaklık modeline dayanıyor.

 

Marketyo CEO’su Özer Fırat konuyla ilgili olarak şunları söylüyor: “Marketler bizim iş ortaklarımız, kendilerine de hep söylediğimiz gibi biz birlikte güçlüyüz. Burada tam olarak bir hissedarlık modelinden bahsediyorum. Planımız, 2021 yılı sonunda Marketyo’nun yüzde 15 hissesini sipariş oranları nispetinde marketlerimize dağıtmak ve onların Marketyo hissedarı olmalarını sağlamak. Daha somut olarak altını çizersek, hedefimiz olan 1 Milyar USD’lik değerin 150 M USD’sini iş ortağı marketlerimizle paylaşıyor olacağız. Bu tür bir modeli ülkemizde ya da dünyanın herhangi bir yerinde gözlemlemedik. İlk defa online bir platform, yerel zincirleri online alışverişle buluşturmakla kalmıyor, yerel marketleri hissedar yapan yeni bir iş modeline de liderlik ediyor. Daha büyük bir değer oluşturmak adına paylaşarak büyümek, gelecek nesillerimize de iş birliği kültürünü miras bırakmak istiyoruz.”

 

“Kaliteli hizmet anlayışının odağında kişiselleştirme var”

Marketyo CEO’su Özer Fırat sözlerine şöyle devam ediyor: “Marketyo’nun kaliteli hizmet anlayışının odağında kişiselleştirme var. Çünkü her alışverişçinin kendisi için özelleştirdiği ürünler var. Örneğin, bebek sahibi bir anne, markete gittiğinde kıymayı yağsız yerinden iki kere çektiriyor. Alışverişçi için online market alışverişi yapmak, sadece 1 kg kıyma almak değil; aynen markete gittiğinde olduğu gibi, yağsız yerden iki kere çekilmiş kıyma alabilmek. Marketyo, alışverişçinin ürün seçimlerini özgürleştiren ve bu alanı tamamen alışverişçinin kendisine bırakan bir platform. O nedenle teslimat süresi yarışına girmiyoruz, dakika hesabı yapmıyoruz. Daha fazla seçenek, daha fazla özelleştirme ve hatta kişiye özel kampanya imkanlarıyla, 2 saatlik teslimat aralıkları ile marketleri alışverişçilerle buluşturuyoruz.”

 

Kadınların en sevdiği çikolata markası hangisi?

Yüz binlerce alışverişçi talebinden anlamlı veriler ortaya koyan Marketyo, markalar için de etkin bir reklam ve veri analiz platformu olarak öne çıkıyor. Kişiselleştirme odaklı bir teknoloji şirketi olarak Marketyo, kolektif ve kırılımlı veri analizleri ile sektöre, tüketim trendleri ile ilgili kapsamlı analizler sunabiliyor. Örneğin, 51 ilin herhangi bir bölgesinde 25 ila 34 yaş arasında kadınların en çok sevdiği çikolata markası nedir? Ya da alışverişçi hangi iki ürünü birlikte alıyor? Taze ürünlerde dinamikler nasıl, ne tür et ürünleri daha fazla tüketiliyor? Tüm bu sorular ve daha fazlasının yanıtları, Marketyo veri analizlerinde sunuluyor.

 

Markete gitmeden market gezmek mümkün

Hem klasik ticaret hem de e-ticaret için kullanıcı deneyimi ve oyunlaştırma artık çok önemli. Dünya hızla interaktif yapılara doğru giderken, interaktif deneyimlerin farklı şekillerde sunulması özellikle yeni nesil alışverişçiler için daha da kritik hale geldi. Marketyo inovasyon ve AR-GE’den aldığı güçle bir ilke daha imza atıyor. Marketyo uygulaması üzerinden dünyada ilk kez alışverişçile,r bir marketi 3 boyutlu olarak gezebilecek. Bu ayrıcalık, hem alışverişçi deneyimi hem de markaların online pazarlama aktiviteleri için çığır açacak.

Hibya Haber Ajansı

ETİKETLER: , , , ,
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.